2007. november 2., péntek

Workwork

Első nap az iskolában. Reggel hatkor keltem, gyorsan megreggeliztem, megkávézoltam, csináltam néhány szendvicset ebédre és eltrappoltam a buszmegállóba. Elég hideg volt, -3 körül, éjjel esett egy kis hó. Fél nyolc körül nem volt még a stúdióban senki (miért is lett volna mikor nyolcra-kilencre járnak be az emberek), viszont a busz csak óránkánt jár én meg nem akartam elkésni. Sok érdekes feladatnak nézek elébe, bár a nap java része installálással, a szoftverlicenszek intézésével meg a monitorok beállításával telt.

Ebéd pizza volt, csapatostul megszálltuk a pizzériát. A finn ízlésvilág közel áll az enyémhez (legalábbis kajailag biztosan), minden asztalon volt édes csiliszósz, ottapont. Elég érdekes megfogalmazását tapasztaltam a négy évszak pizzának - rák, tonhal, darált marhahús és csirkemell-darabok jelezték a négyévszakokat. Az utolsó busz a munkahelyemről délután fél négykor indul vissza a városba, ami ritka tré időpont, megbeszéltem több motorizált kollégámmal hogy szóljanak ha hazaindulnak mert megyek velük ha beférek a kocsiba. Hétfőn a reggeli buszt is megúszom így, bevisznek.

Nincsenek megjegyzések: