2007. november 6., kedd

Barnabakancs & névtábla

Sikerült (a telkompont zárása után egy órával) az otthoni internetet elintéznem, meg a bakancsomat is átvehettem végre. Kedves volt az ott dolgozó fiatal hölgy, szabadkozott hogy másik ragasztóval ragasztotta meg nem azzal amelyikkel mondta (nem mintha értenék hozzá, de tényleg elmagyarázta lépésről lépésre hogy mit fog művelni a lábbelimmel), mert annyira le volt vaxolva hogy csak ezzel ment. Viszont boldogan mutatta hogy átkente fekete cipőpasztával a baki orrát és most csillog-villog. Nyilván nem tűnt fel neki hogy a bakancs barna. Mindegy, a lényeg hogy vaxolhatom ma este újra.

Jót röhögtem mikor hazaértem és megláttam hogy a bejárati ajtónál és a lakás ajtaján is a "Bogdan" feliratot rakta ki a gondnok. Elég érthetően leírtam az emailemben, nagybetűkkel kiabálva hogy mit kell kiírni. Gondolom a főbérlőm nem hitte el hogy ilyen név van. Sebaj, teccik, a postásnak meg mindegy, kizárólag azt nézik hogy a házszám stimmel-e. Azért írok egy mailt hogy ha erre járnak akkor ugyan cseréljék már ki. Bár ha jobban belegondolok ez is egy haladás a "Mikkola" után.

Az imént hegesztettem egy fejet száz meg még egyet kétszáz háromszögből bő két óra alatt. Remélem jó lesz majd. Tadaaam, mosógépem premierje, megyek kipakolni a szárítóba.

Nincsenek megjegyzések: